درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

فناوری فضایی

فضا برای بشر و تجهیزاتی که نوع بشر عادت به ساختن آنها دارد، محیطی بیگانه، جدید، خشن و بی رحم محسوب می‌شود. سفر به فضا، سفر به عمق تاریک ناشناخته‌ها است. از این رو است که بشر برای سفر به فضا و مستقر شدن در آنجا نیاز دارد تمامی دانش و هنر فنی خود را به کار برد.

 

---->>برای اطلاعات بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید<<----



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:فناوری فضایی مسند عکس,
ارسال توسط مرتضی عباسی

اشاره:

مسیحیان مؤمن، به ویژه معتقدان به «کلیسای کاتولیک» در غرب و خاورمیانه با توجه به تحریفها و کجرویهای «مسیحیان صهیونیست» سعی در نقد و موضع گیری جدی فرهنگی در قبال عملکرد این جریان دارند و از همین رو بود که رئیس جمهور امریکا ـ بوش ـ از جناب پاپ اعظم با عنوان «ضدمسیح» یا «دجّال» یاد کرد.

مقاله زیر توسط یکی از محققان «کالج مطالعات کتاب مقدس در بیت لحم» نگاشته شده که ترجمه آن تقدیم شما می شود.

 

>>>>ادامه مطلب را نگاه کنید<<<<



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

اسلام ديني است که با در نظر گرفتن نيازهاي روحي انسان(1) امر به دوست گزيني نموده است و تنهايي و کناره گيري از اجتماع را نمي پسندد و با توجه به اهميت موضوع، توصيه هاي دقيقي را در اين خصوص نموده است.

ادامه مطلب را بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:دوست شناسی,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

«روزگاری خواهد آمد که مردمانشان به پراکندگی مصمّم باشند و از هماهنگی و اتّفاق‌نظر و اتّحاد به دورشوند.

در ادامه بیشتر آگاه خواهید شد



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

امام‌ حسن‌ عسكرى‌ (ع‌) در سال‌ 232 هجرى‌ در مدينه‌ چشم‌ به‌ جهان‌ گشود . مادروالا گهرش‌ سوسن‌ يا سليل‌ زنى‌ لايق‌ و صاحب‌ فضيلت‌ و در پرورش‌ فرزند نهايت‌ مراقبت‌ راداشت‌ ، تا حجت‌ حق‌ را آن‌ چنان‌ كه‌ شايسته‌ است‌ پرورش‌ دهد . اين‌ زن‌ پرهيزگار در سفرى‌ كه‌ امام‌ عسكرى‌ (ع‌) به‌ سامرا كرد همراه‌ امام‌ بود و در سامرا از دنيا رحلت‌ كرد . كنيه‌ آن‌ حضرت‌ ابامحمد بود .

 

 

ادامه زندگی نامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:زندگی نامه پدر امام زمان,
ارسال توسط مرتضی عباسی
   
ظهور حضرت حجت(عج) از اموري است كه در اسلام نسبت به آنها به شدت تأكيد شده و در حتميت آن ذره اي شك و شبهه وجود ندارد. پيش از اين گفتيم كه در آياتي نظير آية 55 سورة نور، خداوند متعال به مؤمنان وعده داده است كه فرمانرواي زمين گردند و بر آن سيطره يابند.



ادامه مطلب را داشته باشید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی
 

نکته خوبیست اما من یه سوال از شما دارم آیا هر نقل قولی که در قرآن کریم شده نشانه صداقت گوینده ودرستی ظاهر خبر است شاید اگر خداوند متعال شهادت به دروغگویی منافقین نداده بود کسی پیدا می شد ومدعی اعتقاد منافقین به رسالت خاتم الانبیا(ص) هم میشد
إِذَا جَاءَكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّـهِ ۗ وَاللَّـهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّـهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ﴿١﴾
چون منافقان نزد تو آيند، گويند: شهادت مى‌دهيم كه تو پيامبر خدا هستى. خدا مى‌داند كه تو پيامبرش هستى و خدا شهادت مى‌دهد كه منافقان دروغگويند.


و آیا خورشید در چشمه ایی گل آلود و سیاه غروب می کند؟
حَتَّىٰ إِذَا بَلَغَ مَغْرِبَ الشَّمْسِ وَجَدَهَا تَغْرُبُ فِي عَيْنٍ حَمِئَةٍ وَوَجَدَ عِندَهَا قَوْمًا ۗ قُلْنَا يَا ذَا الْقَرْنَيْنِ إِمَّا أَن تُعَذِّبَ وَإِمَّا أَن تَتَّخِذَ فِيهِمْ حُسْنًا ﴿٨٦کهف﴾
تا به غروبگاه خورشيد رسيد. ديد كه در چشمه‌اى گِل‌آلود و سياه غروب مى‌كند و در آنجا مردمى يافت. گفتيم: اى ذوالقرنين، مى‌خواهى عقوبتشان كن و مى‌خواهى با آنها به نيكى رفتار كن.
در قرآن کریم آیات ایچنین زیاد هست و اینجاست که باید گفت بهترین مفسرین ثقل اکبر ، همان ثقل اصغر است.
 
 

 

برای فهمبدن بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:شیطان , مباحث,
ارسال توسط مرتضی عباسی
ارسال توسط مرتضی عباسی

حمله رباتها به مریخ

سیاره سرخ از روزهای آغازین عصر فضا همواره قبله آمال ماجراجویان فضایی بوده است. داستانهای زیادی درباره موجودات مریخی با آن قیافه های سبزشان نوشته شده و بیشتر آستروبیولوژیست ها امیدوارند که روزی نشانه هایی از حیات را در سطح این سیاره به ظاهر مرده پیدا کنند. امروز معجونی از بهترین ایده‌های مهندسی بشر در حال کشف اسرار بیشتری از سیاره بهرام (مریخ) است اما گویا همه اینها کافی نیست و ما هر سال شاهد ارسال کاوشگر جدیدی به سمت این سیاره هستیم. بگذارید نگاهی به جدیدترین تلاشهای بشر برای سفر به مریخ بیاندازیم.


اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:فضا ,رباتهای فضایی,
ارسال توسط مرتضی عباسی

ولایت فقیه موافق یا مخالف؟

 

با مطالعه اندکی در مورد علمای اسلام و زوایای فکری و اعتقادی آنان نشان می دهد که ولایت فقیه و حکومت اسلامی بحثی بوده که همیشه بین آنها مطرح بوده است ولی به علت شرایط تاریخی بسیاری از علما نتوانستند از پس پیاده کردن این اصل بر آیند.

 


(ادامه مطلب را نگاهی کنید)



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی