درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

آمریکا : سلاح های ایران خطرناک اند

ایالات متحده آمریکا از دستاوردهای جدید نظامی و دفاعی ایران که در یک هفته اخیر به مورد آزمایش در آمد ، ابراز نگرانی کرد .

آمریکا : سلاح های ایران خطرناک اند

برای ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

سردار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگ‌كننده نيروي زميني سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، با اشاره به تهديدات دشمنان عليه جمهوري اسلامي ايران، گفت: زماني كه دشمنان به يك ملت چنگ و دندان نشان مي‌دهند در حالي كه آن ملت در جغرافياي سياسي خود زندگي آرامي را تدارك مي‌بيند، ما وظيفه دفاع را داريم.

وي افزود: زماني كه تهديدات در حوزه رواني باشد، در حوزه رواني جواب دشمن را مي‌دهيم و زماني هم كه تهديدات در حوزه عمل باشد آنها خواهند ديد كه چه قابليت‌هايي در مجموعه سپاه و به خصوص نيروي زميني وجود دارد و همان طور كه عراق در جنگ تحميلي از ايران ضربه خورد، آمريكا هم در صورت مقابله با ايران آينده عراق را خواهد داشت زيرا سپاه قابليت‌ها و دانش بالاتر و تجربه بيشتري نسبت به گذشته دارد.

فروتن ادامه داد: اگر ما در دوران دفاع مقدس براي تهيه يك سلاح محدود مشكل داشتيم ولي الآن جزو صادر كنندگان تجهيزات نظامي هستيم و در صورت تهديد از تمام توان نظامي و دفاعي خود استفاده مي‌كنيم و با اقتدار مقابل متجاوزان مي‌ايستيم.

معاون فرمانده نيروي زميني سپاه تاكيد كرد: در حوزه بازدارندگي همان طور كه فرماندهي معظم كل قوا فرمودند كه دستمان بايد روي ماشه باشد، طبيعي است كه مجموعه توپخانه نيروي زميني سپاه نيز در آمادگي كامل براي مقابله با پايگاه‌هاي نظامي آمريكا در منطقه به سر مي برد.




تاریخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

رژه قوي‌ترين ارتش خاورميانه

 

 

تجهیزات پیشرفته نظامي ايران به نمايش درآمد
رژه قوی‌ترین ارتش خاورمیانه

یگان‌های مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قوی‌ترین نیروهای مسلح خاورمیانه، به مناسبت هفته دفاع مقدس، همزمان در تهران و مراکز استان‌ها رژه رفتند.

 

***برای ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید***



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی




تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

پس از مدتي پيگيري براي انجام مصاحبه با فرمانده سپاه پاسداران موفق شديم در دفتر وي در ستاد كل فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با وي به گفتگو بنشينيم. سردار سرلشكر محمدعلي جعفري در نيمه‌هاي سال 86 طي حكمي از سوي رهبر معظم انقلاب، با اعطاي درجه سرلشكري فرماندهي سپاه را از سردار سرلشكر سيديحيي رحيم صفوي تحويل گرفت.

سردار جعفري از سال 1371 فرماندهي نيروي زميني سپاه را به مدت 13 سال بر عهده داشت و در سال 1384 با تاسيس مركز راهبردي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي رئيس اين مركز شد.

جعفري متولد شهر يزد است و هنوز در صحبت‌هاي او مي‌توان رگه‌هايي از لهجه شيرين يزدي را يافت.

اگرچه گفتگوي ما با فرمانده سپاه پاسداران بيشتر بر محور تهديدات نظامي آمريكا و اسرائيل عليه جمهوري اسلامي ايران و توانمندي‌هاي كشورمان در پاسخگويي به اين تهديدات متمركز بود، اما او درخصوص مسائل ديگر از قبيل ماهيت سازمان تروريستي القاعده، توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا و چگونگي ادامه فعاليت‌هاي نيروهاي مقاومت بسيج نيز سخن گفت.

ادامه مطلب را بخوانید ضرر نمی کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 


بنای باشکوه ایرانى که جزء عجایب هفت گانه ی دنیا نشد!!!!!
بنایی با معماری‌ خاصی در «نقش رستم» وجود دارد که از زمان حمله اعراب به ایران به اشتباه، نام «کعبه زرتشت» را به آن دادند، چون کاربرد واقعی آن را نمی‌دانستند. آن زمان فکر می‌کردند که هر دینی باید برای خود بُتکده یا عبادتگاهی داشته باشد، برای همین فکر کردند این بنا هم مرکزیت یا کعبه زرتشتیان است.

noname بنای باشكوه ايرانى که جزء عجایب هفت گانه ی دنیا نشد!!!!!

ادامه در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:مباحث عکس مستند,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

بمب اتمی سلاحی است كه نیروی آن از انرژی اتمی و بر اثر شكاف هسته (فیسیون ) اتمهای پلوتونیوم یا اورانیوم ایجاد می شود .در فرآیند شكافت هسته ای ، اتمهای ناپایدار شكافته و به اتمهای سبكتر تبدیل می شوند .

 

خودتون بدونید باید کجا کلیک کنید(ادامه مطلب)



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:بمب اتم /دانستنیهای بمب اتم/اتم/,
ارسال توسط مرتضی عباسی

به نام خداوند بخشنده مهربان

با درود به همراهان همیشگی سنترال کلابز و علاقه مندان به مطالب نظامی به ویژه نیروی دریایی

دوستان همانطور که می دانید ایالات متحده آمریکا قویترین و پیشرفته ترین ارتش دنیا را در اختیار دارد و گستره تسلیحاتی و بودجه هنگفت سالانه نظامی آمریکا که به تنهایی چهار برابر کل بودجه ایران است آن را ساپورت می کند.

 

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی ادامه مطالب کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

اگر آمریکا به ایران حمله نظامی بکند چه میشود ؟

پیش بینی اوضاع و احوال این اقدام احمقانه امریکا

یک پایگاه تحلیلی آمریکایی اقدام به شبیه‌سازی جنگ ایران و آمریکا و تبعات آن کرد و معتقد است رویارویی نظامی «ایران» و «آمریکا» ممکن است منجر به شعله‌ور شدن آتش جنگ جهانی سوم شود و سراسر جهان را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

با این تفاسیر و با فرض عدم تسلیم «ایران» رویارویی میان «ایران» و «آمریکا» جالب خواهد بود. داستان اینگونه آغاز خواهد شد:

 ایرانیان تا پای جان از آب‌های سرزمینی خود صیانت خواهند کرد

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

هواپیمای اف-16 فایتینگ فالکون، ساخت شرکت جنرال داینامیکز، جنگنده ای در کلاس کوچک و چند مأموریته می باشد

 

 

 

 

 

یرای اطلاعات بیشتر برروی ادامه ی مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی