درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

می دانستید که هر انگشتر در هر کدام از انگشتان شما یک معنا و مفهوم خاص دارد این بخش را بخوانید تا بیشتر در این موضوع آشنا شوید.

 

معنا و مفهوم انگشتر در هر کدام از انگشت ها

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

در ایران، مناطقی وجود دارد که مرموز و ترسناک به شمار می روند. در دل این مناطق، رازها و اسراری وجود دارد که سفر به آنها را، برای دیگران، همراه با ترس و وحشت می سازد. از این به بعد و در این صفحه، چنین مناطقی را معرفی خواهیم کرد. البته گزارش هایی از این مناطق، پیش از این نیز در سرنخ کار شده؛ اما از این پس، چنین گزارش هایی را در این صفحه دنبال خواهید کرد. اگر در محل زندگی شما هم چنین مناطق وحشتناکی وجود دارند، ما را بی خبر نگذارید.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

زرد رنگ نور خورشید است. دوستداران این رنگ قدرت روشن کردن زندگی نزدیکان و عزیزانشان را دارند. با روحیه مثبت اندیش و دوستانه‌ای که دارند واقعاً می‌توانند زندگی را زیبا کنند. آن‌ها به طور مطلق عاشق یافتن دوست‌های جدید هستند. آن‌ها برای مصاحبت افراد فوق‌العاده‌ای هستند چرا که هیچ وقت از روشنی بخشیدن باز نمی‌ایستند. همچنین دوستان وفادار با درک بسیار بالا هستند. خلاقیت و ابتکار دیگر خصوصیت آن‌ها است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی
ارسال توسط مرتضی عباسی

با شروع فصل زیبای بهار، فروش میوه‌هایی نظیر گوجه سبز و چغاله بادام توسط میوه فروشان و همچنین فروشندگان دوره‌گرد رونق می‌گیرد.

این میوه‌ها دارای فواید و خواص بسیاری برای سلامتی ما هستند، اما اگر نشسته و آلوده باشند، احتمال ابتلا به بیماری‌های عفونی گوارشی از جمله حصبه و مسمومیت‌های غذایی را مطرح می‌سازند.

خواص گوجه سبز, فواید گوجه سبز

 

ادامه مطلب یادت نره



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:چغاله بادام/گوجه سبز/,
ارسال توسط مرتضی عباسی

برخی از مشکلات و دردها را می توان در خانه و بدون مراجعه به پزشک درمان کرد.
به طور مثال، وقتی دندان درد دارید روی آن میخک بگذارید. یا اگر دچار سوختگی شدید، با چای سرد جلوی درد و تاول را بگیرید. برای آگاهی از درمان های خانگی دیگر با ما همراه باشید....

کاهش درد, گرفتگی بینی

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

آلرژی بهاری را با خوراکی نابود کنید


بهار در حال قدرت گرفتن است و بسیاری از افردای که آلرژی های بهاری دارند به دنبال آن هستند تا به نوعی از این مشکل دوری کنند. عده ای نیز دچار آلرژی شده اند و وقت برای جلوگیری از آن گذشته است و حال باید دنبال راهی برای مقابله با آلرژی باشند....

آلرژی,مواد غذایی مفید برای درمان آلرژی

ادامه مطلب یادت نره...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:آلرژِی/,
ارسال توسط مرتضی عباسی

هنگام خواب شاید احساس کنید که دست های شما سوزن سوزن و بی حس می شود و بعد از بیدار شدن حتی ممکن است نتوانید به راحتی دست خود را مشت یا باز کنید. بیشتر این علایم به سرعت رفع می شود. برای رفع این حالت، به آرامی دست را باز و بسته کنید.
در این مطلب 12 علت خواب رفتن دست ها و پاها را بیان می کنیم....

علت خواب رفتن دست,دلایل خواب رفتن دست و پا,علت بی حس شدن دست ها

ادامه مطلبو از دست ندهچشمک



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

عکاسی نجومی و آسمان شب یکی از شاخه های جذاب هنر عکاسی به شمار می آید. عکس های زیبا و مسحورکننده آسمان شب باعث شده تا هر روزه علاقه مندان بیشتری به این شاخه روی آورده و آنرا به عنوان یک سرگرمی یا فعالیت حرفه ای برگزینند. اگرچه گرفتن چنین عکس هایی آنقدرها هم مشکل نیست اما نیازمند صبر و حوصله فروان، انتخاب مکان مناسب و تمرین زیاد است.

در ادامه این مقاله به نکات عکاسی آسمان شب و برخی تکنیک های رایج در عکاسی نجومی خواهیم پرداخت. این نکات برگرفته از مقالات و نوشته های برخی از موفق ترین  و بزرگترین عکاسان جهان می باشد و به شما کمک خواهد نمود تا درک بسیار بهتری از ملزومات، مفاهیم و نکات کلیدی در عکاسی آسمان شب بدست آورید...

 

.::برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید::.




ارسال توسط مرتضی عباسی

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:خنده/مطلب خنده دار,
ارسال توسط مرتضی عباسی