درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

سالهاست جریان نا امنی در شهر بندر امام رو به افزایش رفته و مردم از این مسئله بسیار رنج میبرند .

این مسئله با همه زحمات نیروی انتظامی و کارهای امنیتی دیگر تا بحال مهار نشده تیراندازی علنی در شهر  بدون هدف و هدف دار همیشه خبر ساز بوده و مخصوصا تیراندازی که منجرب به مجروح شدن مردم باشد نیز ترس همشهریان را بالا برده .

کسانی که اقدام به این اعمال مینمایند دیگر ترس و واهمه ای ندارند در عروسی تشیع جناز تهدید کردن طرف مقابل باج گیری و غیره مینمایند.

علت این همه نا امنی در شهر چیست ؟

چرا در شهرهای مجاور که جمعیت زیادی دارند کمتر این مسائل دیده میشود.

چرا شهرها و شهرک هایی که در شهرستان به نا امنی مشهور هستند انقدری که در بندر امام نا امنی دیده میشود انجا مشهود نیست؟

مسئولین امنیتی و انتظامی شهر چه تدبیری برای این معظل اندیشیده اند؟

وظیفه ما شهروندان برای مبارزه با این مسئله چیست ؟

انشاء الله که جواب و و راه حلی برای این سوالات و مشکلات شهر پیدا شود........به امید شهری امن   

 




تاریخ: سه شنبه 27 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

اسرائیل در پی سوق دادن آمریکا به جنگ با ایران است

 

اسرائیل در پی سوق دادن آمریکا به جنگ با ایران است
بیداری اسلامی، جغرافیای جهان را به هم ریخت و واقعیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... را دگرگون کرد؛ عده ای از حاکمان جهان اما می کوشند آب رفته را به جوی برگردانند یا آن که این وافعیت ها را در مسیری دیگر بیندازند. آیا می توانند؟




تاریخ: دو شنبه 26 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد، رئیس جمهور آمریکا در نامه‌ای به رهبر ایران، نگرانی و هراس خود را از تهدید ایران مبنی بر انسداد تنگه هرمز آشکار ساخته است.

 


 

به گزارش درهم برهم، روزنامه نیویورک تایمز از ارسال نامه‌ای از سوی "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا به رهبر ایران حضرت آیت‌الله "خامنه‌ای" خبر داد.

 

 




تاریخ: دو شنبه 26 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی


مجموعه ی هفت برج در مکه ی مکرمه که به ابراج البیت معروف می باشد به طور رسمی در سال 2012 افتتاح شد .

به گزارش در هم برهم:مجری پروژه ی ابراج البیت ، به طور رسمی از افتتاح تمامی هفت برج از مجموعه ی ابراج البیت در سال 2012 خبر داد .اگرچه مدتها بود که بخشی از اجزاء این ساختمان فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده بود اما افتتاح رسمی این مجموعه برجها در سال 2012 کلید خورد .

 

 




تاریخ: دو شنبه 26 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

به گذارش درهم بر هم: یکی از نشانه های ظهور که در روایات مطرح شده، ورود نیروهای غربی یا مغربی به مصر است. شیخ طوسی در کتاب الغیبة، ص 463، از عمار یاسر نقل می کند که گفت: دولت اهل بیتِ پیغمبر شما در آخر الزمان خواهد بود و ظهور آن دولت علاماتى دارد: (از آن جمله) ... غربیان به مصر حمله می آورند. وقتى آنها وارد مصر شدند، همین علامت آمدن سفیانى است




تاریخ: دو شنبه 26 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

ستاره ی داوود نحس یا مقدس؟

 اما در بین علمای یهود هم درباره ی جعلی بودن یا نبودن این نشان اختلاف هست :

"بر طبق نظر برخی علمای تورات ستاره شش گوشه دارد که نشان از شش روز هفته دارد. مرکز ستاره را نماد روز هفتم می دانند که روز استراحت است.این معنا به نوعی همان جامعیت و تقدس عدد هفت است. اما برخی دیگربر این باور هستند که این نشان داوود پیغمبر نیست" .......

 

 




تاریخ: دو شنبه 26 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

 ناتو فرهنگي چيست؟

بعد از پايان جنگ سرد و حذف تهديد نظامي شوروي كه هدف اصلي شكل گيري ناتو بود ، بسياري از آگاهان استمرار حيات ناتو را غيرضروري دانستند . اما از آن جايي كه سياست خارجي ايالات متحد آمريكا بر اساس يك دشمن و تهديد خارجي استوار است با تئوريزه كردن فضاي بعد از جنگ سرد بر مبناي " جنگ تمدن ها " نه تنها استمرار حيات ناتو با ماهيت نظامي را ضروري دانستند بلكه با توجه به چالش جديد غرب در مقابل بيداري جهان اسلام ، شاهديم كه دنياي غرب باز هم همچون گذشته با سردمداري آمريكا به صورت غيررسمي ، سازماني را در حوزه فرهنگ ايجاد كرده كه به تعبير مقام معظم رهبري مي توان آن را " ناتوي فرهنگي " نام گذاشت

 

 





تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی