درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

«کعبه» بنایی در میان مسجد الحرام در شهر مکه در کشور عربستان سعودی است. کعبه مقدس‌ ترین مکان در دین اسلام است. نام کعبه اشاره‌به چهارگوش‌ بودن این سازه دارد. در قرآن، کتاب مذهبی مسلمانان آمده که بنای کعبه توسط یکی از انبیاء خدا بنام ابراهیم و پسرش اسماعیل ساخته شده است. بعضی هم بر این باورند که خانه خدا قبل از ابراهیم ساخته شده بود و نخستین سازنده آن حضرت آدم است.

در اطراف بنای کعبه مسجدی بنام مسجد الحرام ساخته شده است. همه مسلمانان جهان در هنگام نماز رو به جهت کعبه می ایستند و به این نحو جهت گیری موقع نماز، رو به قبله ایستادن گفته می شود.
بر اساس اصول پنجگانه دین در اسلام، هر مسلمانی در صورت برخورداری از استطاعت مالی و بدنی، می بایست در دوران زندگی اش لااقل یکبار به حج مشرف شده و مراسم دینی خاصی را به جا بیاورد. یکی از بخشهای اصلی مراسم حج، هفت دور طواف به گرد خانه کعبه است.




ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

مشاهده بشقاب پرنده ها(یوفو) به ویژه در اواسط قرن بیستم در نقاط مختلف جهان بارها و بارها گزارش شد به حدی که دیگر نادیده گرفتن اشیای عجیب و غریبی که هر ازچند گاهی در آسمان رویت می شدند، بدون این که هیچ توضیحی بتوان درباره ماهیت شان ارائه کرد، ممکن نبود.
در این راستا سرویس های ویژه در کشورهای مختلف دنیا شروع به احداث واحدهای محرمانه و خاص برای دفاع هوایی کردند ولابراتوارهای مخفی برای تحقیق درباره این وقایع شکل گرفت. اخبار محرمانه ای که هرازگاهی از این لابراتوارها و مراکز تحقیقاتی سری به بیرون درز می کند، بیانگرآن است که دانشمندان پس از این همه سال تحقیق و بررسی موفق شده اند قطعاتی از سفینه های بیگانگان فضایی و یا حتی خود فضایی ها را مورد مطالعه قرار دهند. به هرحال با گذشت زمان، علم به طور قطع این مشکل را نیز از سر راه برمی دارد چنان که برخی شواهد حاکی از آن است که در این عرصه کشفیات خارق العاده ای انجام شده است و شاهد این مدعا اخبار جنجالی و مهیجی است که به تازگی از گروه تحقیقاتی «SETI» به بیرون درز کرده است. این گروه با عنوان «مرکز ویژه تحقیقات و جمع آوری اطلاعات درباره فضایی ها» یک سازمان مستقل غیرتجاری است. در این اخبار چنین آمده است: «۳ سفینه غول پیکر به سمت زمین در حرکت اند، بزرگ ترین آن ها ۲۴۰ کیلومتر پهنا دارد و ۲ سفینه دیگر کوچک ترند. در حال حاضر این اشیاء فضایی خارج از مدار پلوتن هستند.»





ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:بیگانه/زمین/سفینه/2012/نابودی زمین,
ارسال توسط مرتضی عباسی
 






تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

  شاهین نجفی مرتد اعلام شد + سند

به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به اسم “نقی”، به امام هادی (ع) حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد.
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، به نقل از شبکه اجتماعی افسران، به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به اسم “نقی”، به امام هادی (ع) حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد......

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

برای حفظ شادابی طبیعی پوست کافی است مواد غذایی مفید و مناسبی را انتخاب کنید.

*برای داشتن لبخندی زیبا کشمش مصرف کنید؛ از آن جا که کشمش شیره و حالت چسبناکی دارد، برخی تصور می‌کنند که مصرف آن برای سلامت دندان و لثه مفید نیست اما نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد، آنتی اکسیدان موجود در کشمش با رشد نوعی باکتری که باعث التهاب و بیماری لثه می‌شود، مبارزه می‌کند. چای سبز نیز احتمال بروز بیماری لثه را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

آشنایی با غذاهای مفید برای حفظ شادابی



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:کشمش/چای سبز/شادابی پوست,
ارسال توسط مرتضی عباسی

روشهاي بهسازي حافظه، روش هايي هستند كه توان و ظرفيت بازيابي را افزايش مي دهند. روشهاي ارائه شده عبارتند از:

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

آکواریوم،آب نما و تاثیر آن بر روحیه

 

استرس،اضطراب و خستگی پیامدهای زندگی مدرن امروزی هستند،بنا به نظر بسیاری از روانشناسان آکواریوم یا آب نما یکی از گزینه های مناسب برای غلبه بر آنهاست.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:اکواریوم/آب نما/روانشناسی/,
ارسال توسط مرتضی عباسی

بزرگترین تونل ایران به طول دو هزار و 65 متر که مسیر 4 ساعته را به 20 دقیقه کاهش می‌دهد، پنجشنبه 18 آبان با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی