درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

 

بسیار مهم است که بدانیم چگونه و چه وقت باید میوه بخوریم و یا این که راه صحیح خوردن میوه‌ها چیست؟

 

بهترین زمان خوردن میوه چه زمانی است؟

 

 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:خوردن میوه,میوه,
ارسال توسط مرتضی عباسی

ساعت با فرم نوین 24 ساعتی حداقل از قرن پانزدهم مورد استفاده بوده است؛ حدود شش قرن قبل از میلاد، بابلی ها «در عصر امپراطوری دوم» چند مورد ابداعی از خود به جای گذاشته اند که امروزه نیز مورد استفاده کلیه کشور هاست. مرسوم داشتن هفت روز هفته و تعیین عدد پایه 60 برای ساعت، از یادگارهای بابلی ها بشمار می رود. بابلی ها عقیده داشتند چون عدد 60 به اعداد 1، 2، 3، 5، 6، 10، 15، 20، 30 قابل تقسیم است. لذا، این عدد را پایه در نظر گرفته و مبنای تقسیم بندی ساعت قرار دادند. همچنین تقسیم بندی دایره به 360 درجه «مضربی از 60» از کارهای بابلی ها می باشد.

ساعت آبی



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:انواع ساعت,ساعت,کی ساعت را اختراع کرد,
ارسال توسط مرتضی عباسی

تغذیه > آشنایی با خواص خوراکی‌ها
اگر برای خوابیدن مشکل دارید و تصور می‌کنید که گرسنگی ممکن است بخشی از این مشکل باشد، آیا به خودتان اجازه می‌دهید که در نیمه شب تنقلات بخورید؟

به گزارش سرویس بهداشت به نقل از درهم برهم، در اینجا فهرست پنج غذا ذکر شده که در واقع می‌توانند به شما کمک کنند تا به خواب بروید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:خوابیدن,خواص خوابیدن,
ارسال توسط مرتضی عباسی

تولد نوزادان غیرطبیعی به علت خوردن فست فود


یک پژوهش جدید در آمریکا نشان می دهد زنان بارداری که غذاهای فست فود مملو از چربی های اشباع نشده می خوردند، کودکانی غیرطبیعی و بیش از اندازه چاق به دنیا می آورند.

تولد نوزادان غیرطبیعی



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:چاقی,بچه های غیر طبیعی,فست فوت,
ارسال توسط مرتضی عباسی

به گزارش <<درهم برهم>>، بحث ابتذل‌هاي اخلاقي در همه خوابگاه‌هاي دانشجويي مشهود است به طوري كه در دو دانشگاه معروف تهران خوابگاه‌ها به مراكز فساد و فحشا . کانون تولید برخی محصولات غیراخلاقی در دانشگاه ها تبديل شده است
 

رواج همجنس بازي و برهنه شدن دختران در دانشگاه هاي تهران


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:همجنسبازی,
ارسال توسط مرتضی عباسی

وزیر دفاع پرتاب ماهواره فجر به فضا توسط ماهواره بر سفیر فجر، ماهواره نوید علم وصنعت و پرتاب ماهواره طلوع توسط ماهواره بر سیمرغ را از برنامه های سالجاری و سال 91 کشورمان در حوزه فضایی اعلام کرد



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:یکی دیگر از پیشرفتهای ایران,
ارسال توسط مرتضی عباسی


آلبرت اینشتین (به
آلمانی: Albert Einstein) (زاده ۱۴ مارس۱۸۷۹ - درگذشته ۱۸ آوریل۱۹۵۵) فیزیک‌دان نظری زادهٔ آلمان بود. او بیشتر به خاطر نظریّه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) شهرت دارد. علاوه بر این، او در بسط تئوری کوانتوم و مکانیک آماری سهم عمده‌ای داشت. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاطر کشف قانون اثر فوتوالکتریک دریافت کرد. او به دلیل تأثیرات چشمگیرش، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیزیکدانانی شناخته می‌شود که به این جهان پا گذاشته‌اند.در فرهنگ عامه، نام «اینشتین» مترادف هوش زیاد و نابغه شده‌است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:اتم/آلبرت انیشتین,
ارسال توسط مرتضی عباسی

مقاومت در برابر ضربات های جنگجو : ربات سنگین، حرات بالا و ضربه های دیگر در رباتهای جنگجو بسیار مهم و حیاتی است.

از این رباتها بیشتر در مسابقات استفاده می شود. کنترل این گونه رباتها بسیار ساده بوده و توسط اهرم فرمان صورت می گیرد. در مسابقات رباتهای جنگجو، دو یا چندین ربات در یک محیط بسته قرار میگیرند و هر کدام با تجهیزات مکانیکی خود مثل اره و چکش و ... مشغول تخریب دیگر رباتها می شوند. رباتی را که در نهایت بتواند تمام رباتهای دیگر را از بین ببرد به عنوان بهترین ربات شناخته میشود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:ربات/رباتهای جنگجو,
ارسال توسط مرتضی عباسی

تاسیسات هسته ای کشور در مقابل حملات سایبری ایمن هستند
رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: روزانه ویروس های فراوانی در دنیا تولید می شود که قرارگاه دفاع سایبری آنها را مورد رصد قرار می دهد و تاکنون اثر مخربی از آنها در داخل کشور ایجاد
نشده است.........



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

«ارتش اسرائیل» حریف «لشگر موش‌ها» نمی‌شود

ارتش اسرائیل بیش از ۵ ماه است با موش‌هایی مبارزه می‌کند که یک پایگاه نظامی ارتش را در جنوب فلسطین اشغالی به اشغال خود در آورده‌اند. سربازان ارتشی که خود را پنجمن ارتش قدرتمند دنیا می‌داند اعلام کردند: ما از ترس شبها خواب نداریم........



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:لشکر موشها,
ارسال توسط مرتضی عباسی