درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

فشار نفت قطع شد ، فشار خون اروپا افتاد !

صادرات نفت به باند آمریکایی اروپا ، قطع شد

به گزارش درهم برهم به نقل از شبکه پرس‌تی‌وی، جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جدیدترین تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه بخش‌های انرژی و بانکداری ایران، صادرات نفت به 6 کشور اروپایی از جمله، هلند، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، یونان و پرتغال را متوقف کرد. سفرای این 6 کشور امروز به وزارت خارجه ایران دعوت شده بودند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:نفت ایران,
ارسال توسط مرتضی عباسی

"گوگل" ایمیل‌‌های ما را می‌خواند تا آگهی‌های تجاری به آن ها ارسال کند. زمانی که از "Google Map" استفاده می‌کنیم، آن ها می‌دانند که چگونه ما از نقطه آ به نقطه ب می‌رویم. زمانی که از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنیم، آن ها می‌دانند که دنبال چه چیزی هستیم. آن ها تمام این اطلاعات را می‌خوانند، اما ما با آن ها معامله‌ای می‌کنیم مبنی بر این که از این اطلاعات علیه خودمان استفاده نکنند، تا به شعارشان یعنی "بد نباش!" (Don't Be Evil) پایبند باشند. اما آیا واقعا این‌گونه است؟



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:گوگل,دستگاه جاسوسي,,
ارسال توسط مرتضی عباسی

پیامدهای بی حجابی و بی عفتی از نظر اسلام

آزادی در مسائل جنسی سبب شعله ور شدن شهوات به صورت حرص و آز می گردد، از نوع حرص و آزهائی که در صاحبان حرمسراهای رومی و ایرانی و عرب سراغ داریم ولی ممنوعیت و حریم، نیروی عشق و تغزل و تخیل را به صورت یک احساس عالی و رقیق و لطیف و انسانی تحریک می کند و رشد می دهد و تنها در این هنگام است که مبدأ و منشأ خلق هنرها و ابداعها و فلسفه ها می گردد. بدون شک آن مقدار که تبرج و خودنمائی زن در اجتماع و معاشرتهای آزاد سبب انحراف جنسی می شود به مراتب بیشتر از آن است که محرومیت و دست نارسی سبب می گردد...........



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:ازيگران سينما,بي حيايي,فيلم فجر,,
ارسال توسط مرتضی عباسی
 
 
 Boraghنفربر زرهی است که توسط ایران ساخته شده است. انطور که از شواهد بر می اید براق مهندسی معکوس و  مدل ارتقا داده شده نفربر چینی WZ-501/503 یا همان تیپ 86 است که خود از نفربر BMP-1 شوروی سابق مشتق شده است.
البته براق در قسمت های زیادی شامل بهینه سازی و ارتقا شده که این نفربر را بکلی از مدل های ذکر شده متمایز می کند،این ارتقا ها شامل کاهش وزن،افزایش سرعت در جاده،زره قوی تر،سیستم حفاظت NBC   و نصب دوربین دید در شب  تجهیزات نصب شده بر روی آن بوده است.
تا سال 2010 و  زمان نگارش این گزارش  هفت گونه متفاوت به علاوه تعداد زیادی از این نفربر طراحی و برای انجام عملیات آبی خاکی طراحی شده است. این هفت گونه شامل  آمبولانس،خودرو پشتیبانی و مهندسی،حمل مهمات،خمپاره انداز، مجهز به ضدهوایی و مجهز به موشک ضد تانک و خودرو فرماندهی و حمل نفر است.
 
 
 


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی

نیرو ویژه های سپاه ( صابرین )
کسانی که چهره هایشان در تصاویر معلوم است همه در جریان درگیری های اخیر با پژاک به درجه رفیع شهادت نائل شده اند .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:کماندو/صابرین/ایران,
ارسال توسط مرتضی عباسی

تانک ذوالفقار از تانک‌های ایرانی است که در اختیار نیروهای مسلح ایران قرار دارد
این تانک در سه مدل ۱، ۲ و ۳ ساخته شده‌است. توپ این تانک بدون خان با پخش‌کننده دود است. تانک ذوالفقار طراحی شده توسط جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش میباشد. موتور این تانک در مدلهای اولیه از اوکراین خریداری میشد ولی امروزه به طور کامل در داخل کشور ساخته میشود.
ایران به جز تانک ذوالفقار، تانک سفیر۷۴ را نیز تولید می‌کند. (سفیر ۷۴، همان تانک T-۷۲S روسی است) صنایع دفاعی ایران همچنین زره پوش‌های تندر ۱ و ۲ و همچنین نفربری به نام براق را نیز به تولید رسانده‌است.......



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:تانک/تانک ذولفقار,
ارسال توسط مرتضی عباسی

آشنایی با نارنجک انداز اتوماتیک MK-19

این تیربار نارنجک انداز ، نخستین بار در سال 1960 طراحی و ساخته شد. این تیربار به زودی جای تیربارهای کالیبر 50 میلیمتری را در نیروی زمینی امریکا خواهد گرفت. در حال حاضر هم در نیروی دریایی ، یگان تفنگداران دریایی و نیروی هوایی امریکا از این سلاح استفاده می شود. تيربار نارنجک انداز 40 ميليمتري MK-19 ، با هدف اجرای آتش پرحجم و سرکوب کننده برضد نیروها و سنگرها و خودروهای سبک دشمن ، برروی خودروهای هامر ، کامیون ها و خودروهای پشتیبانی M88 نصب می شود. در عملیات طوفان صحرا ، امریکایی ها از این سلاح استفاده می کردند....



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:یک پیروزی دیگر ایران/نارنجک اندازMK-19,
ارسال توسط مرتضی عباسی

انتخابات جریانی رسمی است که هر گام آن از پیش تعیین شده می باشد. انتخابات برای تصمیم گیری مردم یا بخشی از مردم است که شخص یا اشخاصی را برای مقام، پست یا مسولیتی و برای مدتی معلوم با ریختن رای خود به صندوق‌های انتخاباتی می گزینند.[۱]. هدف اصلی از انتخابات سیاسی انتخاب نمایندگان مردم می‌باشد که به آن دموکراسی نمایندگی[۲] می گویند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:انتخابات/رای/همه چیز,
ارسال توسط مرتضی عباسی

خداوند تنها برای‌ دین‌ شرافت‌ و كرامت‌ قائل‌است‌ و بر همین‌ اساس‌ پارساترین‌ افراد را باكرامت‌ترین‌ می‌داند و حجاب‌ در تعریف‌ خالق‌انسان‌ یكی‌ از نمادهای‌ پارسایی‌ است‌.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:حجاب/حلالوحرام/,
ارسال توسط مرتضی عباسی

چُغازَنبیل نیایشگاهی باستانی‌است که در زمان عیلامی‌ها و در حدود ۱۲۵۰ پیش از میلاد ساخته شده‌است. چغازنبیل بخش به‌جامانده از شهر دوراونتش است.

این سازه در ۱۹۷۹ در فهرست میراث جهانی یونسکو جای‌گرفت.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:مستند از ایران/چغازنبیل,
ارسال توسط مرتضی عباسی
cache01last1676960076