موشكباران
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

ايران در صورتي كه مورد كوچكترين تعرضي واقع شود در همان دقايق اوليه ۱۱ هزار موشك را به سوي اسرائيل و منافع آمريكا در منطقه شليك مي كند.

به گزارش کیهان، سرلشكر زكريا حسين رئيس پيشين آكادمي عالي مصر ضمن بيان مطلب فوق به العالم گفت: در صورت هرگونه درگيري، منافع آمريكا در همه جاي خاورميانه در معرض تهديد و حمله خواهد بود.



وي اضافه كرد: آمريكا نيز به اين واقعيت باور دارد كه ايران عراق نيست و در صورت درگير شدن با ايران، تمام منافعش در منطقه در معرض تهديد و حمله قرار خواهد گرفت.

رئيس اسبق آكادمي عالي مصر خاطرنشان كرد: در نتيجه سياست بسيار موفقيت آميزي كه مسئولان و مردم ايران در پيش گرفتند و توانايي بسيار بالاي اين كشور در اداره نزاع با لجبازترين قدرت ها يعني آمريكا و رژيم اسرائيل، ايران توانست بحران را اداره و آن را در محورهايي مشخص و معين هدايت كند.
وي افزود: ايران از قدرت بازدارندگي نظامي بالايي برخوردار است كه از در اختيار داشتن موشك ها، ناوچه ها و ديگر امكانات و ورود به عرصه فن آوري هاي فضايي و همچنين برگزاري رزمايش هاي متوالي و موفقيت آميز ناشي مي شود. در آخرين رزمايشي كه ايران انجام داد سه موشك قاره پيما را با موفقيت آزمود.

 آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمیکنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی