KFC
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!
صدور مجوز براي رستوران هاي زنجيره اي ياد شده، سلب زمينه هاي شغلي و كسب درآمد از ايرانيان و سپردن آن به آمريكايي ها نيز هست كه از اين زاويه هم بايد به مسئولاني كه دم از اشتغالزايي مي زنند تسليت گفت!
 
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
در حالي كه انتظار مي رفت، مسئله شروع به كار رستوران هاي زنجيره اي KFC در ايران با اطلاعيه وزارت بازرگاني منتفي تلقي شود، اولين رستوران با آرم و لوگوي KFC در كرج آغاز به كار كرد و رسانه ها نيز با درج خبر افتتاح اين رستوران اين عمل به اصطلاح خلاف! را به خوبي پوشش دادند.

اما جالبتر از اطلاعيه وزارت بازرگاني كه گويا به صرف فقط يك اطلاعيه بود كه غير قانوني بودن اين برند و شركتي را كه با عنوان «كيهان، افتخار، سينا» اين برند را در ايران پوشش مي دهد، اعلام كرد، مسئله رقابتي است كه اكنون بين مدعيان دارنده نمايندگي KFC به راه افتاده است و از هر دو جالبتر اين كه حالا صداي آمريكايي ها هم درآمده و آن ها نيز براي خود حق شكايت قايل شده اند كه KFC هيچ نماينده اي در ايران ندارد!

اين اولين بار نيست كه برندهاي آمريكايي حالا يا با تلاش خودشان يا با سوءاستفاده از نامشان در ايران مطرح مي شوند و به طور حتم آخرين بار هم نخواهد بود، اين سرمايه گذاري شكمي آن قدر سود دارد كه هر تلاشي را باعث مي شود و به قول دوستان حتي «تحريم ها را هم دور بزند!!»

زماني مك دونالد بود و حالا KFC، زماني بردهاي تبليغاتي در بزرگراه ها و خيابان ها بود با نام و لوگوي اين شركت ها و بي توجهي ارشاد و شهرداري و غيره و حالا افتتاح رسمي و سكوت مسئولين ذيربط!
به هيچكس برنخورد كه اگر گفته مي شود برخورد مسئولين با قضيه صرفاً در حد يك اطلاعيه بود به اين دليل است كه با وجود اعلام غيرقانوني مجوز KFC نه تنها «كيهان، افتخار، سينا» كه با عنوان حروف اول فارسي سه عبارت فوق سعي در توجيه نام اختصاري KFC دارد، يك قدم عقب نرفت بلكه حتي بر مدعيان آن اضافه شد و حالا شركت آفتاب و مهتاب پاريز هم خودش را تنها نماينده قانوني KFC مي داند و حتي عليه رقيب اطلاعيه صادر مي كند، يعني شهر واقعاً اين قدر شلوغ است؟

اكنون دو سؤال مطرح است، اگر به واقع اين برند غيرقانوني است چرا اين شركت يا شركت هاي مدعي نمايندگي KFC، آشكارا در ايران فعاليت مي كنند و حتي براي ايجاد هياهو و تبليغات با استفاده از بازيكنان تيم ملي سعي دارند، هرچه بيشتر خودشان را به رخ بكشند؟ اين شهامت را چه كسي به آن ها مي دهد؟ و سؤال دوم اين كه اگر كار قانوني است، پس چرا مسئولين ذيربط اطلاعيه مي دهند كه قانوني نيست؟!

گفتني است صدور مجوز براي رستوران هاي زنجيره اي ياد شده، سلب زمينه هاي شغلي و كسب درآمد از ايرانيان و سپردن آن به آمريكايي ها نيز هست كه از اين زاويه هم بايد به مسئولاني كه دم از اشتغالزايي مي زنند تسليت گفت! و بالاخره در اين ميان تكليف مردم مؤمن و متعهدي كه حاضر نيستند اينگونه امتيازات به آمريكايي ها واگذار شود چيست؟ آيا بايد خود وارد عمل شوند و دست هاي پشت پرده در اين اقدامات پلشت را فاش كرده و بساط سوء استفاده آنها را برچينند؟!

..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:رستورانKFC,
ارسال توسط مرتضی عباسی